Konkurs skierowany jest do uczniów publicznych i niepublicznych szkół podstawowych (kl. IV-VIII) z terenu gmin członkowskich Celowego Związku Gmin CZG-12.
W Partnerstwie z gminą Sulęcin ustala się osobny Regulamin dla placówek z terenu gminy Sulęcin. Konkurs dla uczniów z terenu gminy Sulęcin obejmuje dodatkowy element
związany z jubileuszem 777-lecia nadania praw miejskich miastu Sulęcin 🙂 Szczegóły w Regulaminie oraz na stronie Partnera (www.sulecin.pl)
Przedmiotem konkursu jest wykonanie krótkiej animacji na temat zasad selektywnej zbiórki odpadów komunalnych,
sposobów na zmniejszenie ilości odpadów w naszych gospodarstwach domowych itp.
Terminy:
*konkurs trwa od 10 marca do 23 kwietnia 2021r.;
*wyniki konkursu ogłoszone zostaną do 7 maja 2021 roku;
Z jednej placówki na Konkurs może wpłynąć max. 10 prac,
zaś warunkiem rozstrzygnięcia Konkursu jest wpłynięcie do Organizatora minimum 5 prac.
Pliki do pobrania:
1. Regulamin Konkurs:
a) Regulamin “Dobre rady na odpady” CZG-12 (pdf) – pobierz
b) Regulamin “Dobre rady na odpady” gmina Sulęcin (pdf) – pobierz
2. Formularz zgłoszenia:
a) Formularz zgłoszenia “Dobre rady na odpady” CZG-12 (pdf)- pobierz
b) Formularz zgłoszenia “Dobre rady na odpady” gmina Sulęcin (pdf) – pobierz
3. Plakat:
a) Plakat “Dobre rady na odpady” CZG-12 – pobierz
b) Konkurs “Dobre rady na odpady” gmina Sulęcin – pobierz