Więcej

">

tel. 95 755 93 71, czg12@czg12.pl

Szkło Must Go On – nowa kampania Rekopolu

Szkło jest jednym z najlepszych surowców do recyklingu. Można je przetwarzać nieskończenie wiele razy bez utraty jakości. Głównym rynkiem zbytu stłuczki szklanej jest hutnictwo szkła, gdzie jest przetwarzane na nowe opakowania, co pozwala na zamknięcie obiegu materiałowego. Dodatkowo, ze szkła z recyklingu można produkować materiały termoizolacyjne, takie jak wełna szklana.

Aby skutecznie dotrzeć do różnych grup wiekowych, w tym do młodszych pokoleń, kampania „Szkło Must Go On” rozpoczęła się w mediach społecznościowych. Na TikToku, Facebooku i Instagramie Rekopol łączy edukację z rozrywką, publikując przystępne materiały przypominające o zasadach recyklingu.  Krótkie filmy, grafiki edukacyjne oraz konkursy angażują użytkowników, zachęcając ich do działania.

Kluczowym momentem kampanii będzie październik, kiedy to Rekopol planuje szereg premier i wyjątkowych wydarzeń, dlatego zachęcamy do śledzenia stron związanych z kampanią:

www.szklomustgoon.pl

facebook.com/szklomustgoon.rekopol/

instagram.com/szklomustgoon/

tiktok.com/@szklo.must.go.on